Klachtenformulier

Een goed contact met uw huisarts en de praktijkmedewerkers is heel belangrijk, ziek zijn is al vervelend genoeg. Gelukkig zijn de meeste patiënten tevreden over hun huisarts en onze huisartsenpraktijk. Maar misschien bent u over bepaalde zaken minder of niet tevreden. Probeer eerst uw klacht of onvrede met uw huisarts te bespreken en samen met hem of haar het probleem op te lossen. Dat kan ook als de klacht gaat over een praktijkassistende, praktijkverpleegkundige, praktijkondersteuner GGZ of de praktijkorganisatie. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent , kan hij / zij ook niet samen met u zoeken naar een oplossing.

Wij gaan uiterst serieus om uw klacht en/of uiting van onvrede, allereerst voor u persoonlijk maar ook voor het continue proces van kwaliteitsverbetering van onze praktijk.

U kunt uw klacht of onvrede natuurlijk persoonlijk met ons bespreken, u kunt ook het klachtenformulier gebruiken.

Voor het oplossen van uitingen van onvrede en het afhandelen van klachten heeft de Schoterpoort Huisartsenpraktijk een klachtenreglement

 

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.